dinsdag 3 april 2018

Lola, het lieveheersbeestje

Lola, het lieve lieveheerstbeestje...
Ik haakte deze variant al eerder, maar dan als een bijtje.


Mijn Lola kreeg gehaakte stippen in plaats van vilten,


zoals in het patroon wordt aangegeven.
Ik haakte een magische ring, met daarin 6 vasten, afhechten en klaar.


Ze is al een week of twee de deur uit bij mij, 
maar aangezien de ontvanger Lola pas vorige week zou krijgen,
kon ik haar niet eerder bekend maken.
🐞🌱🐞


Lola ziet er wat ondeugend uit,
vind je ook niet?!



- - -
haaknaald 2,5
Lana grossa Cotone
wit 22, roze 1, zwart 21, rood 18
6mm oogjes
Lola, het lieveheersbeestje 
- - - 

7 opmerkingen:

  1. Lola ziet er vooral heel lief uit, de eventuele streken worden haar vast gauw vergeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lola ziet er lief uit al kijkt ze wel een beetje ondeugend. Net of ze binnenpretjes heeft. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lola heeft inderdaad een ondeugende blik. Knap gedaan hoor!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schatje dat is het zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Heel leuk!
    Mooi gemaakt.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig.. zoiets staat ook nog steeds op mijn te doen lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!