vrijdag 29 september 2017

Uiltje


Het is weer in,
dat tapestry haken, waarbij je tijdens het haken een draad mee neemt.
Ik koos voor het uiltje,
omdat dit een klein project is.



Bij elk patroon is er een telpatroon,
maar heel overzichtelijk.
Want bij elke kleurverandering geeft Marlies aan,
hoeveel steken je moet gaan haken in het kleur.
Zo hoef je zelf niet elk hokje te tellen en kan je 'gewoon' haken.


Alle toeren staan netjes onder mekaar beschreven,
zodat ook dat makkelijk en vlot leest.


Onlangs kocht ik ook houten knopen,
met als opschrift 'Handmade with love'.
Past perfect op dit uiltje, niet?!


---
haaknaald 2,5
yarn an colors, must-have
roze 37, 46 - groen 85 - grijs 96
stopnaald en een beetje vulling,
knoop 'handmade with love'
---

11 opmerkingen:

  1. O wat een schatje weer!! Ik denk dat ik nóg een boek op mijn verlanglijstje ga zetten! <3
    Liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Dat boekje ziet er heel aanlokkelijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een enig boekje en haakte het konijn uit het boek. Ook hier volgen er zeker meer. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh leuk zeg goed gelukt, wij hebben het boek ook;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uiltje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem30.9.17

    Leuke kleuren voor dit uiltje! Hoewel ik het nooit zo gehad heb voor gehaakte uiltjes is deze toch wel een schatje. Nog veel plezier met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gemaakt Sofie! ik vind de patronen van Marlies ook erg fijn en mooi. fijn weekend! liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig uiltje. Net als jij ben ik enthousiast over de duidelijke patronen in dit leuke haakboek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb het boek al geregeld zien voorbijkomen. Nu ik jou creaties zien kriebelt het wel om het boek te halen. De kabouter vind ik een schattig mannetje en dan die ui is echt schitterend gedaan. Leuke creaties !!!

    Fijne zondag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig uiltje! Die knoop past er zeker goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!