dinsdag 11 juli 2017

Dekentje voor Jules

Wie me al een tijd volgt, 
zal weten dat ik ook juf ben.
Ik heb in juli-augustus twee volle maanden vakantie, 
dus gaat het haken dan wat vlugger, dan anders...


Ik koos voor het geometrische deken,
maar dan in mini versie.
Dit omdat ik de kleine klaspop 'Jules'
wil mee geven met een peuter uit de klas, om bij hen thuis te logeren.


---
restjes katoen garen
haaknaald 3
Boek 'Eindeloos haken' van Marianne Dekkers-Roos
---



Het patroon trekt behoorlijk schuin, maar door het nat op te spannen,
wordt dit voor een groot deel 'recht' getrokken.
Ik kreeg van Joyce aangepaste lederen labels,
die het haakwerk een klasse uitstraling geven.
Dank je wel!


De labels zijn te verkrijgen bij van Mez11.

9 opmerkingen:

  1. Sofie jij bent een bezige haakster hoor ...
    Van het enen project naar het andere ...
    Jules dekentje is mooi in de bonte kleurtjes ...
    Nog een deugddoende vakantie ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, dit dekentje! En leuk, zo'n klassepop die met alle kindjes mee naar huis gaat. Dat hadden ze ook bij mijn zoon, dat is al weer wat jaren terug.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk steekje en gezellige kleurtjes! Jules hoeft het niet koud te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik vind de kleine haakprojecten het fijnst. Dan heb je lekker snel resultaat. Leuk dekentje. Jules kan goed toegedekt uit logeren. Fijne (haak) vakantie juf Sofie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk dekentje. Daar zal menig peuter leuk mee kunnen spelen volgend schooljaar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk dekentje. Fijn hè, die kleine haakprojecten. Ik zit even in een dip. Ik haak een toer aan deze w.i.p. en dan weer aan het volgende. Ik kan het niet helemaal vinden. En ik zit al te bedenken welke projecten ik mee ga nemen op vakantie. Jules heeft een fijn dekentje om onder te slapen nu. Heel leuk
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dekentje is mooi geworden lekker kleurrijk. Ik haak graag grote projecten die ik dan zo nu en dan ff in de wacht zet voor wat kleins zoals een knuffel voor iemand die dat ff nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem12.7.17

    Een reisdekentje dus! Leuk gevonden, om er een miniversie van te maken. Zo kun je inderdaad méér verschillende dingen haken/
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk dekentje. Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!