donderdag 15 juni 2017

Tas met glitter

Deze kniptas haakte ik volledig op verzoek.
Het garen en de sluiting werden zorgvuldig uitgekozen.


Alleen moest ik het patroon nog bedenken.
Leuke uitdaging dus.


De onderkant kreeg versteviging met hard plastiek, 
die ik verstopte in de dubbele bodem.
De eigenares naaide er met de hand een zeer passende voering in.
Ik bevestigde de sluiting met het garen aan de gehaakte tas.


Als extra maakte ik nog een mini portemonnee, 
sleutelhanger voor haar...

---
Damper (VERITAS) garen, 4 bollen
haaknaald 4
Ik haakte halve stokjes voor de tas, 
de onderkant is een ovaal met vasten.
stuk plastiek, sluiting, stopnaald
---

12 opmerkingen:

  1. Wat een chique tas, en het minitasje aan de sleutelhanger is ook al zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heerlijk aan de haak, super leuk ook weer het tasje en portemonnee-tje!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke set heb je gehaakt zeg.
    Mooi garen en knap om zo'n patroontje zelf te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chigue tasje. Leuk idee om er een portemonneetje bij te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beauty met een chique uitstraling ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel chique! Leuk met het portemonneetje erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit weer zo knap! Kunstenares. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! en superleuk met de miniversie sleutelhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi setje! Klasse uitstraling door dat garen.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!