woensdag 22 maart 2017

Let's eat a "banoffee".

Een mini bananentaart of
 Banoffee.


Dit is een CAL waarin de ontwerpster, Grietje, de patronen elke vrijdag
gratis op haar blog brengt.
Weet je wat ik ook leuk vind aan deze haakprojecten,
ze zijn heel vlug klaar en je kan zo in je restjes garen duiken
om kleurtjes te vinden.
Want welke haakster, breister heeft nu niet
zo'n doos, bak, met allemaal halve bollen, 
restjes katoen garen....



Als je klikt op bovenste foto, zie je mijn petit-four'kes,
die ik ook eerder haakte via een CAL van Grietjekarwietje, 
een 5 jaar geleden.

---
haaknaald 2,5
Lana grossa cotone 56
Lammy Rio 372
---

Wil je een recept van een echte, 
eetbare bananentaart
klik dan HIER.

2 opmerkingen:

  1. Hoe kom je daar nou bij, ik heb helemaaaal geen restjes! :-))) Tjonge jonge ik kan er nog heel wat dekens van haken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie banoffee, dat is nou precies waarom ik dit zo'n leuke cal vind. Snelle projectjes, lekker kleurrijk ook! Leuk dat je aan de vorige cal hebt meegedaan, die heb ik overgeslagen, ik ga even kijken naar wat je toen gemaakt heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!