zaterdag 25 maart 2017

Let's eat a "Abrikozenvlaai"

Gisteren haakte ik de abrikozenvlaai.
Klein, maar fijn.
Net als mijn vorige petit-four'kes
Marlene - Banoffee
Deze mini taartjes komen elke vrijdag op de blog van Grietje,
in een CAL,
waarbij je het patroon gratis
en op je eigen tempo kan haken.



Je hebt voor deze abrikozenvlaai twee kleuren nodig.
Ik zag een variant bij iemand anders, van een kersenvlaai, 
waar ze dus rood in plaats van oranje gebruikte.
Kan perfect!

---
Haaknaald 2,5
Restjes katoen,vulling, stopnaald
---

12 opmerkingen:

  1. Mm.. abrikozenvlaai.. Mooi gehaakt!
    Je bloglay-out ziet er goed uit. Ik ben je ook gaan volgen. ;-)
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog layout, heb vandaag ook zitten kijken naar de nieuwe templates, maar daar moet ik ff rustig voor gaan zitten. Lief abrikozen taartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook donderdag gedaan... behoorlijk gezocht eer ik tevreden was! Succes.

      Verwijderen
  3. ik dacht dat je deze gebakken had :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bananentaartje, kan ik. Abrikozen, nog niet geprobeerd, en dat marlene'ke, ik vermoed dat dit de moeilijkste taart wordt om echt te bakken.

      Verwijderen
  4. Effe wennen, de nieuwe lay-out, maar mooi!
    Ik zou wel een abrikozenvlaaitje lusten bij mijn thee.... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem26.3.17

    Ik vind de layout geslaagd, het is helemaal duidelijk.
    En jouw vlaai, amai, op het eerste zicht leek het een echte!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Abrikozenvlaai is altijd goed :-) Leuk dat je je blog zo netjes weet aan te passen. Wilde dat ik dat ook kon :-) Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lay-out ziet er mooi uit hoor. Wat ga je uiteindelijk doen met al dat mooie gebak? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De abrikozenvlaai ziet er lekker uit. Handig dat je met de kleur garen een andere fruitsmaak krijgt.
    Jouw blog ziet er mooi uit, al is het wel even wennen. Ik ga hem zo nog eens iets beter bekijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!