woensdag 1 maart 2017

Boek 'Mijn knuffels van sokkenwol'

Het eerste boek dat ik via uitgeverij Lannoo mag wegschenkenis
'Mijn knuffels van sokkenwol' van
Kristel Droog-Dekkers is
een boek van 80 bladzijden
met allereerst algemene haak technieken.


Dit boek bevat patronen van 8 dieren,
die je best haakt met sokkenwol, zodat die een stoer, 
knuffelachtig en natuurlijk
karakter krijgen.
Je vindt er onder andere het aapje, de kangoeroe,


het konijn, paardje Priem, de poes en de vos, 
wasbeer Rocky 


en de koe in terug.


De kaft van haar boek heeft een blinkend uiterlijk
 en de twee dieren op die kaft,
lijken er zo uit te springen.
Ik denk dat ik konijntje Lilly er als eerste uit wil haken...

Wie wil nu niet zo'n boek in zijn/haar boekenkast?! 
Wat moet je daarvoor doen?
* Een reactie geven op mijn blog (onder dit bericht) waarom je dit boek echt wil ontvangen. (anonieme reacties worden weerhouden) 
* Volger zijn/worden van mijn blog.
* Mijn actie delen wordt erg geapprecieerd ;-) 
* Ik kies samen "met een onpartijdige jury" één winnaar, die ons qua tekst het meest kon overtuigen, uit.
* De winnaar wordt op mijn blog bekend gemaakt na woensdag 15 maart.
* Wil je een extra kans? Klikkerdeklik door naar mijn fb pagina.

---
Boek "Mijn knuffels van Sokkenwol"
80 bladzijden
 Te vinden bij Forte Creatief en de boekhandel
Met dank aan uitgeverij Lannoo
EAN 9789462501508 
---

29 opmerkingen:

  1. Wat een fijne actie.
    Ik zou dit boek heel graag winnen. Ik maak geregeld troost knuffels voor kids die deze echt heel goed kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo ja ik zou echt heel graag dit haakboek van Kristel in mijn bezit willen hebben. Dus doe ik graag mee aan deze give away want die koe is geweldig😍 maar ook de anderen patronen zoals de was beer en kangoeroe zijn super 👍 dus ik hoop echt dat ik mag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Sofie! Wat een leuke actie!
    Ik zou dit boek héél graag willen winnen want... ik geloof dat ik verliefd ben...
    Ik houd van 'bad boys' en Rocky is wat dat betreft 'my man'! Zodra ik jouw foto van zijn koppie zag, met die boevige donkere kraalogen in zijn zwarte masker, was ik verkocht.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou erg graag dit lieve boek winnen. De knuffels zijn zoooo lief! :) Mooi tijdverdrijf voor in mijn verlof straks. Knuffels haken voor in de babykamer!:) Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gun hem graag aan iemand anders. Ik vind het heel erg leuk maar hoogstwaarschijnlijk maak ik er niets uit. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem1.3.17

    knuffels haken!en sokkenwol,een goeie combi(heb een klein kratje sokkenwol,om sokken te breien)maar een knuffel haken lijkt me ook leuk! zoek nog een patroon om voor n kraamkado te maken, dus dat zou prima uitkomen. groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie giveaway ....ik zal heel graag het boek willen winnen ...om leuke knuffels te haken voor een goed doel
    en omdat ik in het buitenland woon mag mijn moeder het winnen ..zodat ze die van de zomer
    na me kan brengen .. heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs leuk zeg!! Ik heb deze al en hij is werkelijk fantástisch!! Liefs, Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Essie haakt graag1.3.17

    Wow wat een leuk boek. Die zou ik heel graag willen winnen. Kan ik voir het pasgeboren dochtertje van een vriendin leuke knuffels haken. Dat zou super zijn. Gelijk een goede reden om weer een keer naar wolplein te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toevallig kreeg ik dit boek in een reclamemail in mijn mailbox en toen dacht ik: Leuk! Hebben! Maar ik weet dat het vervolgens in mijn boekenkast verdwijnt. Dus laat het vooral gaan naar iemand die er ook veel moois uit gaat maken. (Maar het blijft een leuk boekje en super dat je het hier gaat weggeven.)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away Sofie ! Ik gun het boek aan iemand anders want ik heb al veel losse patronen van kristel droog gekocht . Liefs Esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee..... Knuffels haken voor mijn kleinkinderen en de kleuterklas van mijn dochter. Doe ik supergraag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik haakte al twee exemplaren uit het boek dankzij het boek uit onze bib. Omdat de patronen zo goed en mooi zijn, wil ik wel eens mijn kans wagen bij deze wedstrijd :-) Het zou fijn zijn het boek in mijn eigen boekenkast te kunnen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De patronen van Kristel zijn zooo mooi! En ik haak graag knuffels, vooral om cadeau te doen. Dit boek zou dan ook zeer welkom zijn om weer nieuwe patronen te kunnen haken. Groeten Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De knuffels in dit boekje zijn allemaal zo schattig. Ik heb ze bewonderd op de KreaDoe. Leuk dat de patronen nu in een gaaf haakboekje bij elkaar staan. Ik heb dit met kerst cadeau gekregen. Dus ik waag geen kansje. Jij gaat vast iemand heel blij maken met dit boek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk heb ik wel op mijn blog een link naar jouw actie geplaatst.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  16. Met het eerste kleinkind op komst zou dit heel leuk zijn om zelf knuffels te maken. Dus het leuke boek is hier meer dan welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe actie , ik doe graag mee ! ;-) Lijkt me leuk om deze knuffels te maken in mijn vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke winactie. Ik doe graag mee, omdat ik heel graag paardje piem wil maken en alle andere toffe creaties uit het boek. Ik heb alleen nog een doos liggen met armpjes, beentjes, staartjes, pootjes en andere onderdelen van amigurumi's. Het winnen van het boek zou een goede stimulans zijn om alle beestjes eens af te maken en dan ranzendsnel te beginnen met paardje piem! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooh ik zie het nu pas, de blogjes schieten er de laatste tijd een beetje bij in door alle hectische tijden. Wat een gave giveaway. Ik stond zaterdag nog met het boek in de handen en had hem weer terug gelegd omdat mijn mandje met wolletjes al zoooo vol zat dus ik moest keuzes maken. En wat had ik daar een spijt van toen ik thuis kwam. Whaaaaaa ik waag dus heeeeel graag een gokje ;)
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem6.3.17

    Het boek 'Mijn knuffels van sokkenwol'?? Graag!! Superleuk, meteen verliefd op die knuffels. Hier thuis met onze 5 kids en nog eens 8 opvangkindjes zal het tossen worden welk eentje ik het eerst zal maken ;-) Damienne Louwage

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alyssa v Hoek9.3.17

    Ik waag ook een kansje 🍀
    Voor ons is het momenteel even een pittige tijd van rond komen
    Hoe leuk zou het zijn om dit geweldige boek dit winnen 😍
    Dan wordt ik eerst verwend met het boek en me dochter (8) en zoontje (4)daarna met een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je weer een give away organiseert. Ik sla over. Ik ben niet zo van de knuffels haken, ook al ziet het er fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe kan dat nou? Ik dacht dat ik allang gereageerd had op deze supergave actie lijkt me een geweldig boek dus ik doe graag mee. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou heel graag dit boek winnen! Ik heb de hele winter sokken gehaakt, en heb heel wat resten, ideaal om zomerse dieren te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is raar, ik dacht ook al gereageerd te hebben.. natuurlijk wil ik ook meedoen, lijkt me een superleuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De actie is ondertussen afgelopen, weldra komt de winnaar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Inderdaad spannend !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!