dinsdag 27 december 2016

Cadeautjes onder de boom

Voor mijn broer en zijn vriendin
haakte ik een vierkant hoesje om.
Ik gebruikte er de 'wafel'steek voor.






Voor de onderkant haakte ik gewoon stokjes
Ik gebruikte twee kleuren,
waardoor het effect zoveel leuker is,
 dan gewoon.

---
haaknaald 8
wafelsteek, de 'rechte'variatie,
op het baksteenpatroon uit 'Ons haakboek' p.295
Scheepjes Roma Hidde neon 1 (groen)
Royal  (grijs)
lederen label
---

Omdat ze graag koffie drinken,
maakte ik nog twee tasjes met een houder er rond.

---
haaknaald 4
Scheepjes Roma Hidde neon 1 (groen)
patroon Haakmaarraak
koffietasjes gekocht in de action
---

Maakte jij al eindejaarscadeau's voor Kerst of Nieuwjaar?

8 opmerkingen:

  1. Je hebt je broer verwend! Wat een leuke cadeautjes maakte je. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh! Vooral je krukje is super tof!
    Dit jaar veel cadeau's gehaakt, maar niet voor Kerst en Oud-/Nieuw.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een super gaaf krukje. Je hebt je broer wel verwend ;-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk krukkie zo lekker vrolijk kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele kado's, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige cadeaus en inderdaad een erg mooi kleureffect met die twee draden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en vrolijke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuk krukje geworden. En mokken met een jasje zijn altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!