zondag 2 oktober 2016

Boek 'Ik leer naaien & borduren'

Benodigdheden:
vilt, naald en draad!



In dit boek staan allemaal kleine popjes,
waar je als creatieve juf mee aan de slag kan gaan.
Van elk figuurtje staan de sjablonen, achteraan het boek.
Enkel overtekenen
en uitknippen in vilt
en je kan onder andere "Vigo, de vogel" in mekaar naaien.

Ik zelf ben niet zo voor kleine gepriegel dingen, 
maar ik zie er mijn tieners hier 
weldra mee aan de slag gaan.
Het boek is dan ook leuk om cadeau te doen, voor een feestje bijvoorbeeld.

---
door Lucinda Guy & François Hall
uitgeverij Lannoo
---

Werk jij graag met vilt?

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ja ik werk graag met vilt en nu ik dit zie heb ik zin om de bak er weer bij te pakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk.. ik vind het wel leuk om iets van vilt te maken of te gebruiken bij iets.. Borduren doe ik ook steeds meer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk en hoeveel leuke boeken zijn er ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Ik heb hier nog wel eea aan vilt liggen, maar op dit moment doe ik er niet zoveel mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!