vrijdag 16 september 2016

Boek 'Ons Haakboek'

Ik heb "hem";
Ons Haakboek.


Een boek, met meer dan 400 pagina's met steken,
technieken en patronen,
stap voor stap uitgelegd.

Een echte must-have voor de haak'ster,
zowel als beginner, als voor gevorderden.

* Het eerste deel gaat vooral over wat je nodig hebt,
Er worden steken, technieken én motieven uitgelegd. 
Allemaal met foto,
al dan niet met een tekenpatroon.

* In deel 2 zijn er heel wat patronen waarmee ja aan de haak kan!
Ik liet mijn oog vallen op de toiletzak (p.363)
het lange vest (p.390), 
een mega zacht lussenvest (p.410)
en het knuffelkonijn (p.439)


En ik ben begonnen aan een kussensloop,
voor het kussen dat ik elke avond in de zetel,
aan mijn onderrug leg.
Ik koos een vlechtwerk...

---
---

Heb jij het mega dikke boek al gezien,
en denk je dat je het aanschaft?
Of verkies je liever andere boeken,
waar je ook veel haak info kan terugvinden?!

11 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Klinkt als een mooi boek, misschien iets voor op mijn verlanglijstje. Ik heb een aantal haakboekjes met steken etc. maar niet zo uitgebreid.
    Fijn weekend en bedankt voor deze review.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Breiboek en Naaiboek heb ik al, en eerlijk is eerlijk: ik deed er nog niks mee. In het naaiboek vind ik de technieken vaak niet duidelijk utgelegd en dan ga ik toch weer zoeken op het internet naar de tuto die mij het beste ligt. Weet dus niet of ik direct dit boek op mijn lijstje zou zetten, maar ga het zeker eens openslaan als ik nog eens in de boekenwinkel passeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zal eens kijken of ik hem ergens kan inkijken. ik heb de haakbijbel al

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb al zoveel haakmagazins en boeken.. ik denk dat ik dit dikke boek niet koop!

    maarre.. ik wilde je iets vragen.. namelijk over vervelende popups.., iemand verwees me naar jou, omdat je er eerst ook last van had.
    mensen die een reactie willen geven bij mij krijgen dus ineens een popup.. hoe kom ik daar van af??
    ik heb al spam en virusscans gedaan.. er is een popupblocker op google chrome aanwezig, maar die houd ze wel op andere pagina.s tegen maar niet hier..want als ik mijn comments wil bekijken heb ik de popups ook..
    mijn vraag is dus.. hoe kwam jij hier van af????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ineke,
      Inderdaad die pop up reclames zijn heel vervelend, ik zal een reactie en linkje plaatsen op je blog, zodat je het zeker ziet!

      Verwijderen
    2. En dat lukt me dus noet goed, door de reclame, dus doe ik het hier.... Je moet bij je instellingen https aanzetten, die 's' na die http is heel belangrijk. Zo heb je een beveiligde versie van je blog. Ik maakte er ook een blogbericht over: https://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2016/04/https-of-zoiets.html

      Verwijderen
    3. dank je wel, sofie !!! volgens mij is het nu gelukt!
      ik zie ze zelf neit meer als ik iets aanklik en ik hoor geen klachten meer van anderen!!

      Verwijderen
  5. Nee, dit boek nog niet gezien. Klinkt als een must have voor in de boekenkast, samen met kabels haken die ook net uitgekomen is. Mooi voor op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende het niet maar het lijkt me een mooi naslagwerk!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me een mooi boek! Succes met al je plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien en heerlijk haaakboek met allerlei leuke ideeën en patronen. Ik heb het boek verder nog niet gezien, maar dat komt misschien omdat ik in Nederland woon? Het boek zet ik op mijn verlanglijstje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!