maandag 19 september 2016

Chocopasta

MMMmmmmm....
Chocopasta....

Ik denk dat ik het nog geen enkele keer zelf maakte,
tot ik vorige week een reclame boekje kreeg met een recept erin.
Je hebt volle melk, pure chocolade, suiker, boter én een blender nodig.
Ik gebruikte de hoeveelheden die in het recept staan
en kon er dus twee potjes mee vullen.


Als kind weet ik dat ik dat thuis heb geproefd
en ook nu bij het uitlikken van de grote pot,
komt de smaak me héél bekend voor!

---
glazen potten 'Dille en Kamille'
etiketten 'Tiense suiker'
---

De choco is aan het afkoelen in de koelkast,
waar je die het best bewaart.
En morgen bij het ontbijt kan ik smeren.

11 opmerkingen:

  1. Mmmmmmm.... Ik vraag me af of dit hetzelfde is als de chocoladeboter die je vroeger (of misschien nog steeds?) in de winkel in pakjes kon kopen.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen, ik stuur je een potje op, hihihi, dat overleeft de choco niet, denk ik!
      Bedoel je van die 'pashka' choco-kaas?! Neen, deze is veel beter ;-)

      Verwijderen
  2. Hmmm, klinkt lekker. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er cool en lekker uit mmmmmmmmmm ....
    En heeft het boterhammetje gesmaakt?
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoor, was heel lekker, heb stiekem de avond zelf al een boterham ermee gesmeerd!

      Verwijderen
  4. Anoniem20.9.16

    ohhh dat ziet er zeer smakelijk uit mhmmmm.
    groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht, zelf chocopasta maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is "bère" lekker, zoals we hier als West-Vlamingen zeggen! Heel lekker dus ;-)

      Verwijderen
  6. Lekkerrrrrrr Genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!