zondag 28 augustus 2016

Mini ijskar!

Tijd voor een ijsje, met zo'n warm weer toch!


Eerder haakte ik het cijfer 3 al uit haar boek.
Deze mini ijskar levert met plezier een ijsje, hihi.
Een leuk, klein haakproject voor tijdens de vakantie.



Het patroon is echt heel goed te volgen.
In het boek staan 10 verschillende auto's 
waaronder een politie auto, een vrachtwagen, auto, taxi
 bij het cijfer 10.
Superleuk om te leren tellen dus!

--- 
haaknaald 3
Lana Grossa Cotone
rood 18 - blauw 9 - wit 22
vulling
patroon uit het boek 'Amigurumi cijfers',
uitgeverij Lannoo
---

7 opmerkingen:

  1. Echt een schattige ijskar. Leuk dat je weer even op dit leuke haakboek wijst. Ik heb het al een paar keer in mijn handen gehad, maar dan kocht ik toch een ander haakboek. Misschien goed om dit boek toch op mijn verlanglijstje te zetten.
    De cijfers en auto's en andere figuurtjes zijn ook leuk voor op school.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHHH so süß....

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor spontaan het ijscowagenmuziekje! :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Ik krijg bijna zin in een ijsje :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig! Kom maar op met die ijsjes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer voor een ijsje is het zeker. En dan zo'n leuke ijskar erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!