dinsdag 28 juni 2016

Mini flamingo

Er is (op fb) een groep waar je om de twee weken 
kan mee haken aan een Amigurumi Cal,
eentje waar je dus het nodige materiaal 
en de beschrijving van wat je moet haken, krijgt.
Dus iets zoals 'blind' haken, hahaha.


Het eerste patroon is een flamingo, een echte rage, 
als je het mij vraagt...
Er komen in totaal een 8 tal patronen, dacht ik.
En je kan raden wie de ontwerper zou zijn, iemand een hint?!



Ik gebruikte geen veiligheidsoogjes, zoals aangegeven.
Vooral die van 6 mm vind ik zo'n gepriegel om in mekaar te duwen.

--- 
haaknaald 2,5
Scheepjes Larra zacht roze 7355, fel roze 7394
restje zwart en wit
---


Mijn gehaakte cactussen kan je HIER terugvinden.

11 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een sweety! Deze ga ik ook haken! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een flamingo haken? Dat is vast bedacht door Angeline vd Broek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leukerd en die cactussen wauw:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk oei eens ben ik ook eens aan zoiets begonnen zal het eens opzoeken . maar het lijkt me best moeilijk , deze is in elk geval goed geslaagd Top Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie die flamingo's inderdaad overal opduiken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die flamingo is zalig! Ik heb me meteen lid gemaakt van de groep, merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZOwel de flamingo als de cactussen zijn prachtig, heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sofie

    Ik ken het probleem van de kleine veiligheidsoogjes. Ik probeer iedere keer het zelf in elkaar te duwen, maar dan moet ik toch de hulp van manlief inroepen. Alle chance dat hij er zo goed in is en het niet erg vindt om te doen. :-)
    Ik heb de flamingo ook af. :-) Ik kijk wel eerst de kat uit de boom. Eventjes wachten op de eerste resultaten en dan kies ik mijn kleuren pas. ;-)
    Veel plezier met deel 2. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk!
    Ik hoor dat van meer haaksters, dat 'oogjesprobleem'. Gelukkig heb ik daar nooit last van gehad, maar het kan goed aan het soort oogjes liggen...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk! (Of is het een zij...?)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!