maandag 23 mei 2016

Scheepjes CAL 2016, week 5

Week 5 was vlug gehaakt....


Ik heb één lapje op vrijdag wat anders gehaakt,
omdat ik dat op die dag zo wilde doen,
met reden...


De zeemeeuwen poten zijn weer een heel leuk detail 
doorheen de voorbije weken.
Zo mooi.


Op bovenstaande foto zie je  het nut van het blocken van de lapjes.
Het rechtse is al veel strakker, dan het linkse dat ik nog niet blockte.

---
haaknaald 3,5
Scheepjes Colour Crafter
kleur Eelde 1422
Grootte lapje: 18,5 cm op 18,5 cm
---


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Een eigenwijze zeemeeuw die over één vierkantje via een bochtje liep. Deze vierkanten zien er weer prachtig uit. Je laat goed zien dat blocken belangrijk is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk detail ;-) Prachtige kleur is dit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn hartstikke mooi geworden! Ja, blokken is wel degelijk een pre! Wordt je haakwerk gewoon vele malen mooie van.

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi je lapjes vooral het eigenwijze lapje��. Ik ben mijn eerste vier lapjes aan het blocken en je ziet echt het verschil. Deze week moet ik nog maken maar komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Dit was er eindelijk eens eentje die ik direct snapte! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lapjes. Leuk, dat je de meeuwenpootjes scheef laat lopen bij het laatste lapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die pootjes maken het heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!