zondag 29 november 2015

Mega wintersjaal cadeau!

Mijn ma is zot van mijn wintersjaal.
Elke keer ik de mijne aan heb
zegt ze: "Echt mooi, en warm, zo te zien!"


Dus had ik een idee,
ze is  namelijk jarig vandaag...


Ik gebruikte slechts 3 kleuren, 
waaronder het meest groen,
haar lievelingskleur!

---
haaknaald 5,5
Scheepjes ROMA
1617 grijs
1672 roze
1667 groen
---


De franjes zijn per 3 draden
er aan elke kant aan geknoopt. 


Aangezien mijn mama wat kleiner is dan mij, 
zal die perfect passen, hoop ik!

18 opmerkingen:

  1. Een heel mooi cadeau! En wat zijn het weer leuke foto's :-)
    Gefeliciteerd ook met je mama!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaaa! Leuke foto's! Jij gaat je mams heel blij maken!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem29.11.15

    Wat lief! Daar zal je mama wel blij mee zijn!
    Hihi, op de laatste foto lijkt het alsof je een reuze-'strik' draagt ( als je alleen een snelle blik werpt ).
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow echt een heel leuk en mooi cadeau! Veel plezier met geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ! Je mama gaat blij zijn, ook al voor al het werk dat erin gekropen is !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook weer prachtig! Mooie kleurencombi!
    Groetjes,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Wat zal ze blij zijn met dit cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en mooi cadeau! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi cadeau. En een heel leuk patroon. Goed te gebruiken met dit kille weer.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij ziet er heerlijk uit! Daar is ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sjaal. Jouw mama zal dit een super leuk cadeau vinden, zeker weten. Gaat haar lekker warm houden.

    Lieve groet, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Zelfgemaakte cadeaus zijn altijd geweldig.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een prachtige sjaal. Je mama zal er heel blij mee zijn.
    En ik zet deze sjaal op mijn to-do-lijsjte voor mijn eigen. ;-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh daar is ze vast erg blij mee een lekkere warme sjaal is altijd welkom zeker als je zelf de kleurtjes uit hebt gezocht kan dit niet verkeert gaan.
    Echt mooi hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!