zondag 24 mei 2015

Opkikkertje

Mijn aandacht ging dit weekend naar een kikker boekenlegger.
Mijn oudste is in de ban van het lezen van strip verhalen.


Dus vond ik dit een passend tussendoortje,
dat snel klaar is!


Ik heb het patroon wat aangepast,
want in plaats van het kleven van wiebeloogjes, 
heb ik met beige
ogen gehaakt 
nl. 6v in magische ring 
en dan volgende ronde meerderen tot 12v.
Met zwart naaide ik het kleine bolletje erop.


---
haaknaald 3
restjes groen, zwart en beige katoen
stopnaald
beetje vulling
 Patroon kikker-boekenlegger
---

Ik ben aangemeld om de nieuwsbrief van InHaken te ontvangen.
Alleen via deze aanmelding kon je het patroon krijgen.

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de kikker boekenlegger hier voorbij te zien komen en de gehaakte oogjes vind ik zeker zo mooi als de wiebeloogjes.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch mooier om de oogjes te haken. Heel ander effect.
    Bedankt voor de info, heb mij eveneens aangemeld om de nieuwsbrief te ontvangen.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden. Ik zag m ook al diverse keren voorbij komen en ga m zeker nog maken.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ook dat er nog iemand leest in deze tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig! Die pootjes die er onderuit komen. Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige boeken legger. Zelf vind ik wiebel ogen voor kinderen juist erg leuk.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem27.5.15

    Hi my family member! I want to say that this article is awesome, nice written and come with approximately all important infos.
    I would like to peer more posts like this .

    Also visit my page ... Restore My Hearing By Ben Carter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! Zo'n boekenlegger maakt lezen nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is just adorable, and so happy to "meet" you on craft schooling Sunday! I hope you'll be back again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is dit een gratis patroon? Wat een leukerd, zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anna, zoals vermeld kon je het gratis patroon krijgen via hun nieuwsbrief.
      Groetjes Sofie

      Verwijderen
  11. Wat een leukerd, zeg! Graag zou ik hiervan het patroontje willen;-)
    Groetjes,
    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anna, zie reactie 👆🏻
      Het is geen eigen patroon, dus kan ik je zelf niet verder helpen. Je kan je wel inschrijven op hun nieuwsbrief, zie blogbericht, om alsnog het patroon te kunnen ontvangen.

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!