maandag 25 augustus 2014

La Maison Victor DIY Fashion Event - WINACTIE

Op zaterdag 20 en zondag 21 september organiseert
La Maison Victor een DIY Fashion Event...
in Hasselt, België.


Er staan tal van kraampjes, 
Denk maar aan 

Je kan workshops volgen van ondermeer

Je kan er gratis naartoe, 
want ik mag 1 iemand gelukkig maken, 
die alsnog een vriendin mag meenemen.
Helaas kan ik er zelf niet naartoe, balen?!?

Wat moet je daarvoor doen...
Schrijf in een reactie waarom je graag wil gaan en wie je mee zal nemen...

Reageren kan tot 1 september 16u, dan zit mijn eerste werkdag er weer op!

18 opmerkingen:

  1. Klinkt heel aantrekkelijk. Helaas wat te ver uit de buurt. Ik wens iedereen die er heen gaat in ieder gaval veel plezier toe.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg leuk. Ik zou er graag met mijn moeder naartoe willen gaan, ze heeft me alles geleerd op het gebied van haken, breien, borduren, naaien etc. Zelf zou ik een workshop van crejjton erg leuk vinden, want ik volg haar blog op de voet. Mijn moeder houdt meer van naaien maar vindt haken etc. ook erg leuk. Mijn moeder is de enige waarmee ik echt over haken of andere van mijn hobby's kan praten en dat vind ik echt geweldig. Ik hoop echt dat ik win!! Het zou echt zoveel voor me betekenen als ik mijn moeder daarmee naartoe kan nemen.

    Lieve haakgroetjes en een hele fijne maandag gewenst,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is gewoon een geweldig boekje, dus die fair zal dat ook wel zijn? Ik zou erg graag een blog (blind?) date van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whiee, kijk nu al super hard uit naar die beurs en koppel er waarschijnlijk de hobbybeurs aan vast want die is er vlak naast :-) Waarom ik graag zou willen gaan? Een beetje een logische reactie als je zot bent van naaien, DIY, la maison victor,..., toch? :-) Ik zou een vriendin meenemen die dankzij mij begonnen is met naaien (de basis uitleg) en de naaikriebels ook te pakken heeft.
    Veel plezier de eerste werkdag want dat is voor mij ook van toepassing :-)
    Groetjes,
    Aurelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou er graag met een vriendin heen gaan. Wij zijn beiden nog niet zolang aan het naaien, ik al wat langer dan haar. Ik heb haar, laten we zeggen, 'besmet' met het naaivirus ;).
    Het zou leuk zijn om daat wat rond te lopen en te zien 'wat er op de markt is' en om nieuwe dingen bij te leren want er is nog veel dat wij moeten leren. Ik ben ook zeer content van de service van Fino in Fondo dus ik wil graag Sofie eens in real life ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil er graag naartoe om er andere creatievelingen te ontmoeten en een workshop mee te pikken. Mocht ik winnen dan zal ik lotje trek moeten doen want ik heb wel een paar creatieve vriendinnen die graag mee willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom ik heel graag wil afreizen naar Hasselt....om de workshop te volgen waarin ik tips krijg voor de juiste styling en fotografie van mijn creaties. Hopende mijn blog dat ik sinds kort ben gestart een professionelere uitstraling te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk toch zo n beurs, ideetjes opdoen, voorraadje bijeen sprokkelen, een gezellig uitje ervan maken kortom... Mocht ik winnen, een crea vriendin is steeds bereid mee te gaan ;-) en ik heb er meer dan eentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zijn zoveel redenen om te gaan: omdat het in het mooie, bruisende Hasselt georganiseerd wordt (dank u LMV!), omdat ik er naartoe ga met een jeugdvriendin die ik de afgelopen jaren amper gezien heb (mea culpa) en last but not least, omdat het programma super is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eindelijk eens een leuke happening dichter in de buurt... natuurlijk wil ik dan gaan!!! Ik wil er ook wat inspiratie op doen om een caravan in te richten die we binnenkort gaan kopen en daarom neem ik manlief mee als ik de kaarten zou winnen
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem16:11

    Ja, ik wil er graag naartoe gaan. En ik zou Lydie meenemen. We gaan in september samen op naailes en zullen op deze dag zeker veel inspiratie en 'zin' opdoen.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou ook graag met mijn mama gaan. Ze naaide vroeger graag en veel maar ze is in een put geraakt, ze is er grotendeels uit maar ik wil haar nog graag aan het werk zetten en ik hoop haar aan het werk te krijgen. Zelf lukt het niet,maar ze ziet me wel graag bezig. En ik hoop als we naar dat evenement kunnen gaan,dan denk ik wel haar aant het werk te krijgen! Ze is trouwens doof dus ik moet zowiezo mee als tolk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou graag gaan met de oudste dochter. Zij heeft altijd willen naaien(zegt ze) maar beweert dat ze dat noooooooit gaat kunnen omdat ze vroeger al niet recht kon knippen. Ik zou haar mee willen nemen naar een workshop waar ze zou kunnen zien dat ze dat wel zou kunnen leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaa... ik wil super graag gaan! Het is voor een keer een leuk evenement in de buurt, voor mij vlakbij :) Ook zal het tussen het verhuizen door zorgen voor wat ontspanning. Wie ik meeneem? Dat is een moeilijke... of wel creatieve collega L., of Tine of gewoon mijn toffe vriendin T!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, en nog kortbij ook! Even een kansje wagen.
    Grt brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh yes, daar wil ik echt graag heen. Als ik win neem ik mee, een lieve collega van me,één van mijn naaivriendinnetjes, of mijn dochter... misschien moet ik ook maar een loterij organiseren dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem22:25

    Ik neem gewoon mijn vriendinnetje mee, als ik zou winnen
    Yoo-Mee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die 2 dagen staan al geblokkeerd in mijn agenda !! Aangezien er zoveel leuks te doen valt (workshops rok maken, naaidokter, stijladvies, eindelijk eens mijn maten deftig laten opmeten,...) overweeg ik zelfs om 2x te gaan. En dan zouden die kaarten wel van pas komen. En natuurlijk ga ik mijn mama dan meenemen...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!