maandag 11 augustus 2014

Draadjes wegwerken...

Dit is de 'plaid' die ik op het zeteltje wil leggen 
voor in mijn klas...


Ik wil dat "de hokjes", 
granny sqaures strak gaan liggen,
dus spelde ik de plaid op van die speeltapijt tegels met kop spelden, 
maakte het geheel nat met een planten spuit.
En nu een nacht laten drogen!


En wat een werk om al die draadjes af te hechten...
Eind deze week hoop ik de plaid te 'showen' op het zeteltje.

Ik zal tijdig klaar zijn, tegen de eerste schooldag op 1 september.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vrolijke kleurtjes dat gaan de kinderen vast heel mooi vinden! (bij ons gaan ze komende maandag al naar school....)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kleedje..echt schattig..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn ook kunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw.. Jullie hebben tot 1 september vakantie! Hier beginnen de scholen komende maandag weer. Succes met t kleed. ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja; we hebben in België altijd 2 maanden vakantie van 1 juli tot 31 augustus!!! 9 weken dus ;-)

      Verwijderen
  5. Aan al die draadjes is goed te zien wat een werk het afwerken was. Het resultaat is prachtig.

    Geniet fijn van de mooie nieuwe plaid, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zoooo mooi! in vakantie en toch met je klasje bezig,van 1superjuf gesproken!ik ken dat gevoel,je werk laat je niet los,ik ben al 30jaar kinderverzorgster,spijtig genoeg sedert 1jaar werkonbekwaam wegens erge rugproblemen,maar die kindjes laten je niet los,hee!wat zullen die kindjes fier zijn op hun juf!!!
    groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en kleurig! Dat brengt zonn in de school! Zo'n deken is allemal veel werk met de draadjes, maar het resultaat is echt leuk! (Ik heb ook juist een grote deken voor een baby klaar gemaakt - kijk eens: http://myfunkycrochet.blogspot.be/2014/08/the-finishing-bug.html?showComment=1407868662153#c6492673011292539488)

    Groetjes!!!
    Ingrid x

    Well done!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!