donderdag 3 juli 2014

Bloemen gehaakt...

Een zonnige dag
tijd om iets vrolijks te haken...




Ik kocht gisteren het Simply haken Zomerboek
en vond de bloemenslinger wel heel mooi.


Het patroon is ook goed te gebruiken,
als onderzettertjes.


Ik neem die mee in september, 
voor in mijn klas.
De bloemen hebben een doorsnede van 12 cm.


Ik zocht wat kleurtjes bij mekaar; 
het geheel was heel vlug klaar 
én fleurig!


Ik ben heel tevreden over mijn eerste vakantieproject!
---
haaknaald 4
patroon uit Simply Haken Zomerspecial
restjes van deze poncho
---

6 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, mooie kleuren staat vast heel gezellig,.!*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Ik moet ook nog even kijken naar die zomerspecial....fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede inspiratie voor het juffenafscheidcadeau hier. Twee setjes onderzetters moet ik toch wel redden in twee weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ze lijken een beetje op de onderzetters van Karin aan de haak :)

    Fijne dag!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik stond laatst in de winkel nog te twijfelen om het zomerboek mee te nemen, maar er schijnen echt wel leuke dingen in te staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!