woensdag 5 februari 2014

Kussen in frisse kleurtjes...

De 9 sleutelbloemen had ik vorige week aan mekaar gehaakt
terwijl we een weekend aan zee waren! 



Maandag haakte ik de achterkant,
ook een patroon uit het boek 


Het oogt heel mooi met die kleurtjes!





En de kussensloop past perfect rond het kussen...
Klein detail zijn de grote knopen,
gekocht in Action.



Ik kocht het boek begin januari pas 
en haakte er al 4 dingen uit, eentje komt weldra op mijn blog.
Wil je ze allemaal zien,
Valt het op dat ik een fan van hun boek ben?!

19 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat gaaf!
    Die knoopjes zijn leuk hè, ik heb de pastelversie gekocht en ze ook genoemd op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is dat mooi geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch kleurig kussen. Die knopen heb ik ook zien liggen, maar niet meegenomen. Beetje spijt van nu.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kleuren zijn dus écht geweldig!! Ik denk dat ik nog eens een hoop wol ga bijbestellen en ook nog 't één en ander uit het boek ga haken. Is idd een verslavend boek. Maar er zijn ergere verslavingen, hè ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi en erg vrolijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kussen en het is inderdaad een mooi boek en die knopen maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi! Ook de omslag met de knopen, geweldig. Staat in het boek dus? mmm, eens even zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, looks like it's almost spring! Nice colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauwie, dit boek vandaag gereserveerd bij de bibliotheek.
    Nu ik je bericht lees krijg ik er nog meer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful, fun and colorful pillow. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love this pillow! So bright and colourful! Thank you for linking up at Link & Share Wednesday and Congratulations! Your pillow was the 2nd most clicked project this week!! Congratulations! Rhondda http://www.oombawkadesigncrochet.com/2014/02/link-share-wednesday-party-29-crochet.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is gaaf!!! Lekker neon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem15.2.14

    Wat een mooie kussenhoes heb je gehaakt! Vrolijk om te zien!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben helemaal weg van de vrolijke kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!