maandag 4 februari 2013

Swappen met Sylvia (Zaanse Zolder)

Mijn vorige swap was er eentje georganiseerd door Valerie en 
Dit is wat ik voor haar maakte.
Een gehaakte uilensleutelhanger,
een genaaid hartje gevuld met een kanten lint en knoopjes,
een zakdoekhoesje, een hartjesslinger, 
een retro kaart, 
geplooide hartjes en twee labels.

En dit is wat ik van haar kreeg, ik schaam me een beetje, wat een pakket,
zo goed gevuld zeg...
Ik denk dat ik haar binnenkort nog eens iets opstuur... wordt vervolgd dus!
Een leuk gepimpte omslag

Wel 10 gevulde omslagen zaten erin...
Leuk en spannend om open te doen!

Een cadeautje voor de jongste ;-)

En een pakje voor de oudste :-)

En dit voor mij...
Wat een pakket zeg!!!!!!!
Iets dat ze naaide, haakte, knutselde, kleefde,... 
kortom een pak om 'U' tegen te zeggen...

Sylvia
heel erg dank je wel 
voor deze lieve, leuke swap...
Ik zeg je dat je me 
hééééééééééééél blij hebt gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Jullie hebben beiden een mooie ♥Friendship♥ Swap gemaakt.
    Het doet me zoveel plezier dat iedereen zo wordt verwend.
    Bedankt voor de samenwerking!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! alleen al dat uitpakken is een feestje! geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeeeeel goed Sofie dat je blij bent. De mevrouw op het postkantoor merkte op dat het pakje zeker voor Sofie was. Zo scherp opgemerkt haha!
    Ik pik jouw foto van het hello dingetje even want ik ben vergeten daar een foto van te maken. En dan zal ik een foto van het appeltaart alfabet erop zetten, die vond ik zoooooooooo grappig (want jij bakt natuurlijk elke dag een appeltaartje). Dank je wel voor deze gezellige swap. Dat heeft Valerie hartstikke leuk georganiseerd en wij vormden een goede match!! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor swappen en het gaat toch niet om wie meer geeft of minder, dat je al iets krijgt is toch al leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om te doen en ziet er gezellig uit meiden!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo die Syl heeft even goed uitgepakt zeg!!Geweldig mooi vooral die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och ja dat is Syl he, die verwent je altijd met super veel leuks! Maar jouw pakket mag er ook zijn zeg! Dat uiltje is echt super schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!