maandag 25 februari 2013

Met chocolade!

Deze kleine cupcakes zijn heel makkelijk om te maken,
om te bakken 
én om op eten ;-)
Ik maakte zaterdag een hele bakplaat van deze!

Klik HIER voor het recept, ik maakte ze al eens eerder. 
Voeg  wat chocoladedruppels aan het deeg toe.
Smaakt heerlijk!

Ook deze giraf is weg naar Be Jolie
ik vermoed mijn laatste voor hen... 

Want de mini- onderneming sluit zijn deuren!
Omdat het project moet afgesloten worden voor het begin "van den blok" (de examens).

Maar je kan altijd contact met me opnemen als je er eentje wil!

2 opmerkingen:

  1. Weer een leuke giraf!
    Hm, mini cupcakejes; daar ga je je vast minder schuldig om voelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm, lekker minicupcakes... en wat een mooie giraf weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!