vrijdag 12 oktober 2012

Met een grote bloem...

Begin deze week kreeg ik het verzoek om een muts te haken; voor L.
Eén die zou passen bij haar donkerblauwe jas. En nog te combineren met andere jassen...
Ik haalde woensdag de wol  (lees KATIA; Alaska) in het beige en donkerblauw.
Nam mijn naald 5 ter hand en begon eraan.



De muts haakte ik met stokjes en onderaan kwam een boordje met vasten.


Als blikvanger op de muts m(h)aakte ik een grote bloem!


De sjaal is zo'n 120cm lang en 12tal cm breed. 
Ik combineerde het beige met enkele rijen donkerblauw ertussen, 
zodat de twee samen passen ;-)

6 opmerkingen:

  1. Anoniem12.10.12

    wat enorm leuk zeg!!!! toevallig heb ik pas ook een grote bloem gehaakt op een muts voor moos mijn blogdinneke voor een swap ha ha
    lieve griet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héél mooi, ik kan amper haken (helaas) dus mijn kinderen zullen deze winter met genaaide mutsen met fleece en ander warms rondlopen ;-). Maar het lijkt me heerlijk om dit te kunnen haken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, zo mooi! En die foto's zo mooi in een stralend avondzonnetje, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Ik vind dat zo knap hè, als mensen echt goed kunnen haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dochter straalt ermee en de mama is inderdaad al gebeten door het virus;) dank je Fie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!