In de bus... en in de oven!

Ik werd door haar verrast met (weer) een gewonnen give away...
Dank je wel Vlijtige Lies

De give away die ik eerder vorige maand al weggaf is 
dit weekend op de bus gegaan voor Taz'ke!
Het patroon kan je HIER vinden van deze bloem.
En ik bakte voor de eerste keer een quatre quart cake!
Wat te doen...
Klop 4 eieren met 250gr witte suiker tot een romige massa. Voeg beetje bij beetje 250gr bloem toe. Meng er de 250gr gesmolten boter en een snuifje zout onder.
Doe alles in een ingeboterde cakevorm en bak gaar in een voorverwarmde oven op 180°C. Er stond dat dit 20 minuten moest, maar ik deed het toch wat meer, prikken is de boodschap ;-).
Laat afkoelen.
Eet smakelijk...

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gewonnen give away. Het ziet er leuk uit. Wat er ook zeer smakelijk uit ziet is die heerlijke cake. Dank je voor het recept.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefelies met je gewonnen give away :-).
    die je zelf naar de winnaar op stuurt ziet er ook al zo leuk uit, en de cake ziet er heerlijk uit, bedankt voor het recept
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier ermee en het ziet er heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke dingen. Geniet van je give-away, ik ben ook weer in de prijzen gevallen, altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!