dinsdag 27 september 2011

Appels plukken...

Eergisteren ben ik met mijn ma en met de oudste appels gaan plukken, in de appelboomgaard! Er zat zo'n 41 kg appels in mijn auto- koffer.
De appels mag je er zelf plukken en kiezen, mengen van soort én ze zijn heel lekker sappig.
We kunnen nu appels eten tot het einde van het jaar!

Op haar blog kwam ik een appeltje tegen om zelf te kunnen haken. Ik kocht vlug de nodige wol en begon er ook aan...

Mijn gehaakte appeltje blinkt tussen de geplukte appels ;-)
HIER kan je het patroontje lezen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk (gehaakt) appeltje! Wij hebben hier ook paar kisten vol met appels. Ook van de boomgaard (maar niet zelf geplukt).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sofie,
    Wat heerlijk toch he om zelf je appels te plukken. Wij zijn laats ook wezen plukken en dat resulteerde in een paar heerlijke appeltaarten en een paar potten appelmoes... Ik ga binnenkort nog een keertje terug... Je gehaakte appeltje straalt!
    Heel fijne dag vandaag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar heb je nog een hele klus aan om al die appels te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!