vrijdag 25 maart 2016

Boek "Kattenknutsels"

Ik ontdekte het boek "Kattenknutsels" van
Femke Devogelaere.
Ik haakte enkele weken geleden
'Superkat' uit haar boek.

Wat kan je vinden in het boek?
Een poezig gehaakt gsm hoesje, een t-shirt met poezelige ellenbogen,
Kerstige katjes in vilt, veters met lichtgevende katjes, 
een gebreid zacht baby dekentje, kattige foto props op een stokje,
knopen zelf maken, blikken dozen omvormen tot een lantaarn, ...

 Kortom een boek vol poezelige, katachtige 
haak, brei, knutsel, naai, bak, stempel, borduur,...
en nog zoveel meer DIY spullen.


Kattenknutsels voor een feest, voor je poes, 
als decoratie van je huis, als kledij,...

Ik hoorde uit de reacties dat het boek nog niet zo goed gekend is,
dus... 
Ik geef er één weg!




Wat moet je doen?
- Volger zijn van mijn blog
- Zet in een reactie waarom jij dé 'kattenliefhebber' bij uitstek bent, die het boek echt verdient...
- Reageren kan tot zondag 10 april 12u
- Een linkje op je blog wordt echt geapprecieerd.
- Ook via mijn Fb pagina kan je kans maken op dit boek.

19 opmerkingen:

  1. Anoniem25.3.16

    Mijn gezin bestaat buiten man en meiden ook uit een kater en een poes Flash en Angel . De voorkant van het boek ziet er al veelbelovend uit, moet eerlijk bekennen dat ik deze nog niet ken, maar wie weet. En waarom verdien ik nu dit boek? Ik denk een iedere kattenliefhebber dit verdiend die tevens ook van knutselen houdt en daar val ik zeker onder Ik doe al mee op FB eerlijk is eerlijk ik blog niet meer maar waag hier ook graag een kans.. Wel gedeeld op FB site x Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee en als ik het zou krijgen, dan geef ik het door aan m'n vriendin, zij is dol op katten én op verrassingen :-) Ik ga een linkje plaatsen, hoor!
    Groetjes en fijn paasweekend gewenst,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olala, dit is iets voor mijn dochter, ze zou zoooooooooooo graag een echte kat hebben, maar helaas is een van de broers allergisch.... dus alles wat met katten te maken heeft is zeer welkom bij haar, ze handwerkt en knutselt ook graag!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem25.3.16

    hoi fie, lees altijd ff je blog!een boek vol katten ´dingen´ leuk!
    vind katten snoesjes, heb er zelf geen (allergieen enzo) maar op mn vrijwilligerswerk (ggz) zit een kattenliefhebster en misschien dat ik haar zo aan de knutsel krijg!! of zelfs wel aan t haken!
    groetjes marian b

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omdat het super leuk zou zijn als katten liefhebbers dit boek te winnen. We hebben twee katers in huis die enorm verwend worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sofie

    Ik heb nog maar pas je vorige GiveAway gewonnen. Daarom laat ik deze aan mij voorbijgaan.
    Maar ik zou wel graag een kansje wagen om het boek te winnen voor mijn schoonzusje. Zij heeft 2 katten rondlopen, die volgens mij serieus in de watten worden gelegd. En haar petekindje, is helemaal zot van katten. Als ze voor haar petekindje een kleedje maakt, is het met een stofje met katten op. Als ze een gehaakt diertje geeft, dan is het... ja je raad het al. ;-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zou leuk zijn om dit boek te winnen als kattenfan... Om mijn lieve gizmo en Eros (katers) te verassen. Het zou heerlijk zijn om nog wat kattenfiguurtjes te kunnen zetten in huis :-)
    Linkje gedeeld op eigen blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik laat deze voorbij gaan want ik heb niks met katten wel met honden :) maar wel een leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave GiveAway. Ik heb hier in de boekhandel naar het boek gezocht, maar ik kon het nog niet vinden. Katten zijn echt mijn lievelingsdieren. Als ik ziek ben of verdrietig, dan geven ze steun. Ze kunnen heerlijk gek doen en ook heel aanhankelijk. Iedere poes heeft zo haar/zijn eigen bijzondere dingen. Of het nu mijn oude poes van 17 jaar is of mijn jonge poes, die helaas met drie pootjes door het leven moet gaan.Ik kan me geen leven voorstellen zonder poes.
    Dus waag ik graag een kansje op dit gave boek. Goed dat jij het extra onder de aandacht brengt.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sofie,
    Wat een super leuke give-away. Ik wil hem graag winnen om mijn kattenfamilie nog verder uit te breiden. Ik heb 4 jaar (bijna 5) geleden Floortje gekregen. Ze is echt mijn kat aangezien ik haar al een aantal keer gezien had, ik heb haar vastgehouden toen ze nog maar een paar dagen oud was. Ze kwam bij een vriendin van mij vandaan, helaas ben ik het contact met haar verloren, maar ik heb nog steeds Floortje. En dan heb ik nog Borre. Borre is een oude kater van bijna 15 (!). We hebben hem in huis genomen nadat hij ons had ''uitgekozen''. Hij was niet meer happy in zijn oude huisje, bij ons halverwege de straat. Daar was hij eigenlijk weggepest omdat ze een nieuwe kater namen. Borre, lieve oude Borre, woonde eigenlijk al bijna een jaar bij ons in de tuin..daarna in het houthok....daarna naast de deur en uiteindelijk ging hij tegen de deur aanliggen van: laat me er alsjeblieft in. En zijn baasjes gaven hem aan ons. Zomaar... We namen Borre in huis en inmiddels is hij al meer dan een jaar bij ons. Een lieve oude kater, een echte knuffelkont. Het is heerlijk als ze met z'n tweeën s' avonds bij mij in bed komen liggen en heerlijk liggen te knorren terwijl ik in slaap val. Daarom wil ik graag dit boek winnen, omdat ik een echte kattenliefhebber ben. Het zijn wel echt ''mijn'' katten haha. Fijne goede vrijdag :-).

    Lieve groetjes,
    Emily (Floortje en Borre)
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi verhaal. Toevallig heet onze kater ook Borre, ik moet er niet aan denken om hem te verliezen. Ik hoop dat jij het boek wint.

      Verwijderen
  11. Hihihihi! Da's het enige voordeel van achter zijn met lezen; mijn mysterie van enkele minuutjes geleden is al opgelost :-) Wat een leuke giveaway! Eerlijk is eerlijk; ik vind katten leuk, maar ben ook hartstikke allergisch voor ze. En dus... geen katten voor mij. Maar... wij hebben heel veel vrienden met katten (soms wel 4 in één huis!). En met een pilletje van tevoren, is dat geen probleem. Zelfs heel gezellig. En... het lijkt me erg leuk om cadeautjes te kunnen haken voor die kattenliefhebbers, dus ik maak graag kans!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onze puzz in boots heet Binky een stoere kater die eigenlijk de baas in huis is en wij wonen erbij in, overal in huis heeft hij inmiddels zn sporen nagelaten, er zit geen voering meer onder de bank hij zit er letterlijk in en wij verdragen het omdat ie ook zo verschrikkelijk lief is

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh wat een geweldig boek! Ik wil graag meedoen zodat ik voor mijn paps allerlei kattenknutsels kan maken :D Dat zou écht een verrassing voor hem zijn.
    Ik zal je linken op mijn blog hoor.
    Fijn weekend alvast!

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem25.3.16

    Natuuuuuuuuurlijk ben ik dé kattenfan bij uitstek, mijn blog is ernaar genoemd en ik heb 4 miauwende exemplaren in huis rondlopen ;-)
    Dus ik doe graag mee, heb een linkje geplaatst in mijn laatste nieuwe blogberichtje.
    Fijne Paasvakantie!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als echte kattengek moet ik natuurlijk reageren en meedoen! Het gekke is dat ik eigenlijk nog nooit een kat heb gehaakt. Ik denk dat het komt omdat ik er twee in huis heb rondlopen en die kunnen natuurlijk niet op tegen de gehaakte! Maar ik heb al heel lang het idee om ze te haken, misschien dat het er met dit leuke boekje wel van komt? Spannend........ Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je vraagt, ben ik een poezenfan?
    Pas sinds een jaar of acht.
    Maar denk niet dat ik 'm nog missen kan,
    dat levende bolletje vacht.

    Al menig poezenspeeltje werd gehaakt
    voor onze lieve kater.
    Ik weet het goed gemaakt:
    met dit boek sla ik geen flater.

    Ja, ik doe graag mee aan je give away! Een linkje wordt op mijn blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give away en ja dit boek lijkt me te gek. En verdient zeker meer aandacht onder de mensen. Heb het dan ook direkt op mijn faceboek gedeeld om er ruchtbaarheid aan te geven. Waarom niet op mijn blog zou je zeggen, heb heel weinig volgers en op mijn fb heb ik veel meer mensen die me volgen. Dus vandaar mijn keuze.
    Wacht in spanning af wie dit leuke boekje gaat winnen en hou ondertussen mijn haaknaald klaar :-)
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk dit boekje en de win actie erbij! Hier drie kattengekken in huis. Twee kleintjes en mama de grootste fan. Daarom toen onze "oude" kat vermist was hebben we meteen een kitten erbij genomen! Na 10 maanden is onze bolle Guus weer terug (wonder! Zat 30 km verderop!) en hebben we dus twee lieve miauws in huis lopen zoals de jongste ze noemt! Maar dat kunnen er nog veel meer worden!!!! Maar dan gehaakte dus super graag! Heel veel liefs en fijn Paasweekend! Gabriella https://athoekkies.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!