dinsdag 19 augustus 2014

The End van het 'Crochet Along deken 2014'

Voor wie mijn blog al een tijd volgt, 
zal wel gemerkt hebben dat het crochet along deken
niet meer op mijn blog te zien is...

In principe zat ik al veel verder dan waar ik ooit over blogde!


Eerst en vooral vond ik het op warmere dagen niet leuk om
met die dikkere wol verder te gaan haken.
En pfff...
Die zijkant vond ik niet mooi, kwam op den duur meer steken uit dan ik wilde, 
een schuine boord vond ik niet kunnen.
Ik haalde alles weer uit de doos,
 keek wat er nog te herstellen was,
misschien voor een sjaal, voetendeken,...
Neen....

Na een half uurtje trekken, kreeg ik dit resultaat ;-)
Enkele bolletjes wol!

So be it!
Ik heb weer andere projecten in gedachten!

12 opmerkingen:

  1. Hahaha herkenbaar wel..ik loop gigantisch achter..en twijfel over het garen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer ... maar ik herken me in jouw doen ...
    Als het niet goed is herbeginnen of niet ...
    Er komt beslist wel iets moois in de plaats ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo, jij doet gewoon wat ik al ooit wel eens dacht ...!! Er zijn inderdaad leukere dingen om te haken dan het CAL-deken. Ik ga de mijne in het najaar toch proberen af te maken.
    Jij hebt nu dubbel plezier van je bolletjes wol ;). Ik kijk uit naar je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo herkenbaar! Mijn dekens eindigen sowieso altijd als baby dekentje. Ik heb geen geduld voor een groot project, heb veel te snel nieuwe ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hééél herkenbaar ! Ik denk dat de mijne hetzelfde lot zal ondergaan. Ik ben ook niet zo'n mens voor grote projecten. Ik ga nog even nadenken of ik de mijne ook aftrek of er misschien toch maar een dekentje voor de poes van ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o jammer ik heb de smaak nog goed te pakken de eerste steek van elke toer die is baelangrijk dan hou je hem recht ach je kan altijd nog weer opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, de mijne ligt ook al maanden in een doos te wachten tot ik een beslissing neem...
    Dapper hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh wat jammer!! Ik heb juist weer de smaak te pakken en ik heb gelukkig rechte boorden en de steken komen ook nog steeds uit ;)

    Ik maak er 2 en wil ze graag afmaken!

    Ik ben benieuwd naar wat je gaat maken met je overgebleven bolletjes....

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop ook hopeloos achter. Ben ook al eens opnieuw begonnen. Maar ik hoop hem toch echt een keer af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Neeee! Heb je hem echt uitgetrokken? Tja...als hij toch blijft liggen wel de best oplossing...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar, die van mij heb ik ook allang weer uitgehaald

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vond de steken variatie tegen vallen en dat wiel blijft trekken en zo.. dus na het een poos te hebben laten liggen.. maak ik het af met een eigen draai.. volg de steken allang niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!