vrijdag 7 februari 2014

Wat rijen van stokjes en halve stokjes...

Dit haakt lekker vlug...




7 opmerkingen:

  1. tof hè! ik wil gewoon al aan een tweede beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga net beginnen aan de rij 15 van deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog zo'n volhouder van de crochet along! Het wordt echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De deken wordt al heel mooi. Zelf doe ik niet mee, maar soms heb ik daar wel eens spijt van dat ik dat niet gedaan heb. Misschien een andere keer maar
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, je gebruikt mooie kleuren, ik ben er ook mee bezig, gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep, ik heb je gevonden! En die deken ziet er heel veelbelovend uit. En aan je andere projecten te zien ben je al net zo een kleurenmieke als ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!