zaterdag 11 januari 2014

Gehaakte 'Boot cuffs' cfr. Late Kerstswap

Ik vond ze op mijn pinbord "Crochet/Voor de voeten",
vlug en makkelijk klaar!


Het patroon van de Boot cuffs is gratis.
Dit was dan ook mijn laatste project van 2013...


Ik haakte ze voor mijn kerstswap-partner Wanda.
We waren een weekje later met het opsturen van onze pakjes,
dit door onvoorziene omstandigheden.
Dit is wat ik er nog bij stak.



Een bruin gehaakte col,
zakdoekhoesje met VW busjes
en een gehaakt uiltje.

Ik haalde mijn pakket vorige week al op,
binnenkort kan je zien wat ik van haar kreeg...

2 opmerkingen:

  1. Oww die bootcuffs zijn helemaal leuk! Net nieuwe botjes ... je brengt me op een idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn hartstikke leuk, volgens mij heb ik die ook ergens gepind. Maar nog nooit gemaakt... natuurlijk hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!