zondag 13 oktober 2013

KERSTSWAP+, anno '2013'

*oproep* *oproep* *oproep* *oproep* *oproep* 

Misschien zagen jullie het al in blogland, 
het maken van iets voor een ander.
Ook vorig jaar deed ik mee aan deze swap, waarom?!?

Wel omdat je er niet alleen iemand uit blogland blij mee maakt, 
maar ook vooral één of meerdere kinderen.
Je maakt iets voor een ander én 
ook voor kinderen die het thuis wat moeilijker hebben en met Kerst extra verwend mogen worden!


Op volgende link kan je je aanmelden 
en inschrijven, dat kan tot en met 13 november!
Bij HOEMMELKE en bij Mimi's

Op mijn PINTEREST BOARDEN kan je wat ideetje opdoen,
 rond haken, knutselen, naaien, doe het zelf, ...

*oproep* *oproep* *oproep* *oproep* *oproep* 

Ik won bij haar ook nog wat bolletjes wol en een leuke knuffel,
DANK JE WEL Ineke!

4 opmerkingen:

  1. ;) dank u wel voor dit oproepje!... het logo volgt 1 van de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee, ik ben al bezig iets te maken voor een kindje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook weer van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat gaaf! Het gaat me niet lukken om zelf mee te doen, maar ik zal reclame voor de swap maken. Dank je wel voor het meedoen aan de linkparty!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!