dinsdag 12 februari 2013

Met een fopspeen...

Deze gelukspopjes zijn heel rap gehaakt.
Het middelste (meisje) komt uit het boekje 'Gelukspoppetjes haken' van Annemarie Arts.

En de 2 jongens (het patroon) 
 haalde ik eerder al eens van HAAR blog.

Het is een cadeautje voor een 3-ling ;-)

Melanie heeft op haar blog heel wat verschillende gelukspopjes met patroon gezet!
Ik paste de kleuren en de ogen wat aan,
zodat die er wat 'mannelijker' gaan uitzien.

Ik gaf ze alle 3 ook een klein fopspeentje...
Schattig, niet?!?

Wist je dat ik ook te vinden ben op facebook....

18 opmerkingen:

  1. Heel schattig, ik vind ze eigenlijk wat chinees uitzien met hun oogjes zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn heel leuk! En de fopspeen maakt het nog even af.

    www.mooigehaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig, die speentjes zijn er erg leuk bij!
    Haken is voor mij een brug te ver, dus ik geniet van andermans werk.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeautje, valt vast goed in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, een drieling. Je zult het maar krijgen. Dan heb je wel zo'n leuk cadeautje verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief stel! Mooi cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. que bonitos!! un besito.maria :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze lief geworden!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute!
    Zo eentje maar dan met roze zie ik meteen voor mij <3
    Nu nog eens het haken eigen gaan maken ;-)

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem12.2.13

    ♥♥♥ prachtig wat lief zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zijn die schattig! Enne... ik heb je pagina direct 'geliked' hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sofie, Leuke blog heb je en je baby hangers zijn ontzettend grappig geworden. Leuk dat je mijn patroontje daarvoor hebt gebruikt. En bedankt voor de link.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!