woensdag 7 november 2012

Snotterdesnot!

Na een weekje welverdiende rust en volop genieten van ons gezin... 
ben ik maandag na school thuisgekomen met een grote verkoudheid!
Het lijkt wel of ik mijn voorzorgen zondagnamiddag nam.


Ik naaide enkele zakdoekhoesjes; makkelijk om mee te nemen in de handtas of om mee geven met de jongste die voor 3 dagen op boerderijklas vertrok!
Vooral nu is het hoesje heel vlug leeg, na al dat snotteren...


(klein detail, de draad waarmee ik stik gaat over van het ene naar het andere kleurtje)
* Snif * Snot * Hatsjoem *

Ik kreeg van Sylvia een heel leuke give away
die ik eerder bij haar won, net op mijn verjaardag!


VAN HARTE MERCI!

9 opmerkingen:

  1. Anoniem7.11.12

    owwww wat een geweldig pakket het met die cupcakes veel plezier ermee, en wat apart mooi zeg al die verschillende kleuren, ik ben niet zo van de naaimachine weetjes, maar lijkt me dat je dan steeds die klosjes moet verwisselen wat een werk zeg maar absoluut een eye catcher
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah! Beterschap! Maar je zakdoekhoesjes zijn wel heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is echt snottertijd meis ;-/
    Gelukkig snotteren jullie wat vrolijker door die geweldige zakdoekhoesjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap!
    De hoesjes zijn erg leuk, toch hoop ik dat je er niet al te vaak naar hoeft te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt tijd van de verkoudheden. Leuk om te weten dat ik niet alleen ben :! Leuke zakdoekhoesjes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, waar heb ik nu nog van die zakdoekhoesjes gezien?? :-) Maar deze zijn echt heel leuk, zeker met dat afgewerkt naadje eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk stofje,welk patroontje gebruikte je?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!