maandag 20 augustus 2012

"Frutsel" - tasje

Of wat is de correcte naam ervoor?!?
Ik naaide er enkele, ook weer voor in mijn klas...
In de linten verstopte ik allerlei kleine dingen, waar ze kunnen aan voelen, 
o.a. strijkparels, knopen, rietjes, kleine popjes, plastiek, belletjes, enz. ...
In het midden een zak of van die kleine isomo- bolletjes.
Ik nam verschillende kleurrijke stofjes bijeen.
De buitenkant stikte ik heel goed vast, met een kleurrijk boordje!
Zodat bij het gefriemel of gefrutsel, niks los kan komen.

Voor mijn bijna 10- jarige dochter maakte ik dit monstertje...
Grrrrrrrrrrr...

3 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke stofjes allemaal, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukies heb je gemaakt daar wordt je ook zo vrolijk van :-)

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke frutseltasjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!